Wednesday, May 13, 2009

:. Saya d' Tag .:

Wednesday, May 13, 2009 |
Bismillah..

Buat pertama kalinya berkecimpung dalam dunia tag. Aku pun taktaw tag ni apa. Terima kasih dik Filzah yang bersungguh-sungguh menerangkan pada aku.

Tag pertama dari dik filzah. Mari kita layanz..

5 tempat membeli-belah yang wajib dikunjungi

Tesco, sogo, jalan tar, jusco dan Times Square. (bukan wajib tapi bila perlu sahaja)


5 benda yang wajib anda beli
beras, minyak, tepung, gula, dan susu

5 benda yang wajib ada dalam bag /handbag anda
purse, handphone, resit2, pen, dan minyak angin

5 benda wajib dalam dompet anda
ic, duit kertas, duit syiling, kad bank, dan resit2 (memang hobi kumpul resit2 :P)

5 gaya pemakaian yang anda gemari semasa membeli-belah/bersiar-siar
baju, pakaian, clothes, baju-bajuan dan pakai-pakaian


5 tempat yang anda gemari untuk bersantai dengan teman anda
hall rumah, bilik rumah, luar rumah, shoping complex dan rumah

5 topik yang anda gemari semasa bersama teman anda
zaman muda2, kerumahtanggaan, penampilan diri, isu2 semasa dan pasal exam

5 mangsa tagg yang anda gemari
kak niza, fatin, zahidah,kak masrurah, dan idah (main sebut ja nama siapa2..nasiblah :P)

sekian..


Related Posts



3 kritikan:

Wal said...

shopping bli susu, mcm mak budak jek. hee

Misz SeroJa said...

atun zahidah itu aku ke orang lain???
tp kalo orang lain pon x pe..hehe

UkhwAh said...

To syawal: amboi2 syawal pandai na mengata org?sapa kata budak kecik ja mnum susu?org tua pun mnum utk elak osteoporosis.hehe.

To Zahidah: hehe zahidah la tu..atul main sbut ja nma sapa2.nasiblah!huk3!cepat2 jawab!

Salam Ta'aruf

My photo
Kebahagiaan Itu Adalah Sebuah Ketenangan dan Ketenangan Itu Adalah dengan Mengingati Tuhan..

Masa Itu Emas

Ukhwah Fillah

Followers

Hiburan Mendidik Jiwa

Jejak Kembara

 

Hadis Nabi

Doaku untuk-Mu

Bismillah..

Ya ALlah

Jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya pada-Mu
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu

Ya Muhaimin
Jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
Yang hatinya tertaut pada-Mu
Agat tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

Ya Rabbana
Jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripada hati-Mu

Ya Rabbul Izzati
Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang
Yang merindui syahid di jalan-Mu

Ya ALlah
Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
Indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu

Ya ALlah
Jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu

Ya ALlah
Jika Kau halalkan aku merindui kekasih-Mu
Jangan biarkan aku melampaui batas
Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki
Dan rindu abadi hanya kepada-Mu

Aminn..Ya Rabbal 'Alaminn..

Kalam Allah

Copyright © Lakaran Pena Kehidupan | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog