Saturday, July 25, 2009

:.Second Homework.:

Saturday, July 25, 2009 |
Bismillah..

Aku dapat homework lagi! huwaa!!sob3..

Takpelah, untuk tidak menghampakan ILa yang disayangi dan dingati selalu, atul jawab juga..isk3..


1)Bekas kekasih saya adalah :
Sin Chan (maaf Sin Chan, sekarang saya minat wonderpet plok!hee..)

2)Saya sedang mendengar :
bunyi kipas dalam bilik saya.

3)Mungkin saya patut:
Biarkan jela dia nak bunyi, toksah duk gadoh2..hee..

4)saya suka:
semua!

5)Sahabat-sahabat baik sy:
sahabat yang cintanya bukan sahaja utk dunia tapi juga akhirat.

6) Saya Tak Faham:
Kenapa elaun MARA tak masuk lagi? Orang dah bising-bising ni..sabar eh kawan2..

7)Saya kehilangan:

syiling Rp 500 (20 sen)

8)Ramai yg kata:
Manusia mudah alpa

9)Makna nama saya:
Nama seorang ahli sufi

10) Cinta itu adalah:
Fitrah, menjadi penghubung kasih sayang.

11)Di suatu tempat seseorang sedang:
tak ada orang di sini, hanya bertemankan nyamuk!isk3..

12)Saya akan cuba:

untuk terus mencuba

13)Ayat"Selamanya"membawa maksud:
sampai bila-bila

14)Telefon bimbit saya:
Lebih kecil daripada public phone dan boleh di bawa ke mana2 tapi saya sering di marahi kerana selalu meninggalkan telefon tu..Adakah saya perlu membeli subuah public phone pula?

15)Bila saya terjaga dr tidur:

Alhamdulillah, segala puji hanya kepada-Mu yang Berkuasa menghidupkan dan mematikan makhluk ciptaan-Mu.

16)Saya meluat bila melihat:
saya menjegilkan mata di hadapan cermin!Haha tak ada kerja!

17)Pesta/Parti adalah:
Merimaskan.

18)Haiwan yang paling comel yg saya pernah temui:
semut

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya:
kanak-kanak sebab boleh buli orang!ehe..

20)Hari ini :

saya ada kelas praktikum parasit kejap lagi

21)Malam ni saya akan:
masuk iLi dan buat kacau di sana.

22)Esok sya akan:

study untuk exam hari berikutnya.

23)Saya betul2x inginkan:

Kebahagiaan di dunia dan akhirat.

24)Ketika sy lihat wajah saya di cermin pagi nie:
ALhamdulillah, saya masih saya.

25)Pusat membeli belah / arked permainan :
Ikut keperluan.

26)Makanan barat atau jepun:

Masakan mak!Rindunya..isk3..

27)Bilik yg terang atau gelap:

ikut keadaan.

28)Makanan segera adalah:
makanan tidak sihat tapi sangat digemari..ish3,,

29)Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:

Sama-sama (sum1 pinjam laptop td)

30)Siapa yang anda mahu tag????

Sesiapa sahaja yang membaca semua rahsia saya ni (apa yang rahsianya entah la)!hehe..

Sekian..


Related Posts



0 kritikan:

Salam Ta'aruf

My photo
Kebahagiaan Itu Adalah Sebuah Ketenangan dan Ketenangan Itu Adalah dengan Mengingati Tuhan..

Masa Itu Emas

Ukhwah Fillah

Followers

Hiburan Mendidik Jiwa

Jejak Kembara

 

Hadis Nabi

Doaku untuk-Mu

Bismillah..

Ya ALlah

Jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya pada-Mu
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu

Ya Muhaimin
Jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
Yang hatinya tertaut pada-Mu
Agat tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

Ya Rabbana
Jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripada hati-Mu

Ya Rabbul Izzati
Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang
Yang merindui syahid di jalan-Mu

Ya ALlah
Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
Indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu

Ya ALlah
Jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu

Ya ALlah
Jika Kau halalkan aku merindui kekasih-Mu
Jangan biarkan aku melampaui batas
Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki
Dan rindu abadi hanya kepada-Mu

Aminn..Ya Rabbal 'Alaminn..

Kalam Allah

Copyright © Lakaran Pena Kehidupan | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog