Tuesday, September 29, 2009

:. Terima Kasih Semua .:

Tuesday, September 29, 2009 |
Bismillah..


Alhamdulillah syukur kehadrat Illahi atas limpah kurnia-Nya hari ini aku masih dapat bernafas dan merasai pelbagai nikmat daripada Allah swt. Hari ini aku menyambut ulangtahun kelahiran yang ke ** dan semoga pertambahan usia ini selari dengan pertambahan keimanan dan ketaqwaan kepada Dia Yang Maha Satu, Allahu Rabbi, dan semoga keberkatan usia dan rahmat serta keampunan dari-Nya mengiringi perjalanan aku di dunia pinjaman dari-Nya ini.Aminn ya rabbal ‘alamin..

Terima kasih kepada semua atas ucapan dan doa ke ata diri ini. Doa yang sama juga ku pohon buat kalian dan mudah-mudahan perjalanan hidup kita ini sentiasa dalam Perlindungan dan Redha dari-Nya, Aminn..

Terima kasih tidak terhingga kepada mak ayah yang setia setiap tahun menjadi pasangan pertama yang menghadiahkan doa ke atas diri ini. Semoga diri ini menjadi anak yang solehah, permata yang menyenangkan hati ayah dan menyejukkan perut emak selama membesarkan diri ini dengan penuh kasih sayang dan segala pengorbanan mu mak dan ayah takkan mampu dibalas sampai bila-bila. Semoga redha Allah swt mengiringi redha emak dan ayah, aminn ya Rabb.

Kepada dua orang yang sangat istimewa di hati ini, terima kasih banyak-banyak kerana telah bersusah payah pos hadiah sejak dua minggu yang lalu. Gembira hati ini tak terkata saat melihat dua buah bungkusan yang dikirim oleh insan tersayang. Trima kasih banyak-banyak. Padanlah beriya-iya minta alamat katanya nak pos kad raya tapi 'kad raya' pelbagai bentuk yang sampai. Haish~Ikutkan hati dah nak buka dah masa mula-mula nampak bungkusan ni tapi awal-awal yang berkenaan telah warning suruh buka hari ini. Mak dan ayah pun sebenarnya teringin nak tengok tapi sudah amanah. Takpa nanti akak hantaq gambar na. Hadiah yang memang best!Buka-buka ja tadi terus rasa terharu yang teramat sangat. Bungkusannya satu tapi isi di dalam cukup satu pakej. Macam beli satu percuma sepuluh! Ngee~ Terima kasih banyak-banyak.

Pengirim hadiah di atas ni la yang warning supaya buka hadiah pemberian dia ni pada hari yang sepatutnya. Katanya ni amanah. Haha seram pula dibuatnya. Tadi siap telefon lagi semata-mata nak menyanyi untuk atul. Tak tertahan lagi air mata ini mengalir mengenangkan kasih sayang yang dihulurkan. Tanx a lot. Dalam botol tu ada empat wishes dan salahsatunya adalah " kita sama-sama p Mesir. InsyaALlah ada rezeki sama2 kita jejak bumi Mesir ^_^

Hadiah kedua ni pun sangat-sangat best! Mak kata, hadiah ni sampai selang dua hari dari hari pertama. Erm macam berjanji la pula. Hehe. Kalau tengok, hadiah ni semua best dan banyak pula tu. Ish buat susah-susah ja. Tak tau nak kata macammna, serius sangat terharu dan sangat berterima kasih. Tak sabar nak baca buku tu! Dari kulit nampak sangat menarik apatah isinya kan? Pasti sangat best! Semua tu sangat bererti buat diri ini. Namun yang lebih beerti pastinya ukhuwwah yang terjalin dalam simpulan kasih sayang. Terima kasih atas segalanya! Hanya Allah yang mampu membalas kebaikan kalian berdua. Sori tak boleh mention nama takut nanti kena serbu. Tapi dua orang ni sangat bermakna dalam hidup diri ini.Sangat bermakna!

Tak dilupakan kepada housematees tersayang yang sanggup bersenggang mata untuk membuat birthday surprise kepada diri ini. Ada juga yang tidur dikejutkan semata-mata untuk meraikan diri ini. Terima kasih banyak-banyak atas segalanya. Comel sangat hadiah tu! Fydot jangan jeles ok?haha! Korang semua memang housematees yang sangat baik dan best ^_^

Hanya ucapan terima kasih yang mampu diri ini berikan sebagai tanda bersyukur dan gembira atas kebaikan yang kalian hulurkan. Terima kasih semua! Hanya Allah swt yang mampu membalas segala kebaikan dan kasih sayang yang sudi dikongsikan buat diri ini. Terima kasih bany-banyak. Diri ini sangat menyayangi kalian dan semoga ukhuwwah yang terjalin kekal selamanya.

Aminn ya rabbal ‘alamin.



Related Posts



0 kritikan:

Salam Ta'aruf

My photo
Kebahagiaan Itu Adalah Sebuah Ketenangan dan Ketenangan Itu Adalah dengan Mengingati Tuhan..

Masa Itu Emas

Ukhwah Fillah

Followers

Hiburan Mendidik Jiwa

Jejak Kembara

 

Hadis Nabi

Doaku untuk-Mu

Bismillah..

Ya ALlah

Jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya pada-Mu
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu

Ya Muhaimin
Jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
Yang hatinya tertaut pada-Mu
Agat tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

Ya Rabbana
Jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripada hati-Mu

Ya Rabbul Izzati
Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang
Yang merindui syahid di jalan-Mu

Ya ALlah
Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
Indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu

Ya ALlah
Jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu

Ya ALlah
Jika Kau halalkan aku merindui kekasih-Mu
Jangan biarkan aku melampaui batas
Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki
Dan rindu abadi hanya kepada-Mu

Aminn..Ya Rabbal 'Alaminn..

Kalam Allah

Copyright © Lakaran Pena Kehidupan | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog