Monday, April 20, 2009

:. Hanya Karutan .:

Monday, April 20, 2009 |
Bismillah..

Entry kali ini memang untuk mengarut kerana bertujuan untuk melepaskan geram pada seseorang. Minta maaf kepada sesiapa jika merasa tidak 'best'apabila membacanya.

Fidooooooottttttt!!!Atul memang nak marah ni!Geram sangat-sangat dengan fidot ni.Sejak beberapa hari ni kuat betul ang nyakat ceq!!Kadang-kadang rasa nak menangis pun ada.Huk3.

Tapi hari in lah yang paling dasyat. Sejak balik dari kuliah tadi sampai la sekarang tak henti-henti fidot kacau atul. Paling menggeramkan masa fidot intai kat tingkap ceq!Pergh masa tu rasa nak gugur jantung!Terkejuuttttt tawukkkkkk!!Hishh betul2 marah ni..Padan muka kena pok!Uwekk!

Ntah la seharian di kuliah hari ini aku lebih banyak berdiam sahaja. Bila aku rasa tak sedap ja cepat-cepat aku berzikir. Entah la aku pun tak tahu kenapa sampai rasa nak menangis. Namun alhamdulillah focus aku dalam dewan kuliah tidak terganggu. Ashkuruka ya rabbi =) Tapi malangnya sampai di rumah, fidoot mulakan agenda 'annoying' nya. Memang sangat menggeramkan!hish!

Tapi kan fidot, nak tahu tak? Sebenarnya atul 'hepi' sangat2 (hbslah kena kacau lg la lps ni). Sekurang-kurang fidot berjaya membuatkan atul keluar daripada bilik dan layan 'annoying' fidot yang kadang2 nak tercampak usus bila gelak.

Lagi satu, bila fidot buat macam tu betul2 mengingatkan atul pada tikot!hehe nama pun hampir sama. Dulu masa di rumah lama, tikot selalu usik atul. Lepas dia p toilet dia mesti ketuk2 pintu lepas tu cepat2 dia lari menyorok belakang almari tv. Bila atul buka pintu bilik dia cepat2 sergah!Opocoott!!adeii memang nakai betul budak sorang ni. Memang tak atul lepaskan!Kenalah dia!huhu!

Pernah tikot terkantoi hntar komen pada kawan atul di friendster. Kebetulan ja atul terbuka friendster kawan atul tu dan ternampak apa yang dia hantar tapi sampai sekarang atul tak bgtaw tikot yang atul dah terbaca komen tu. "She is one of the important person in my life." Gugur juga air mata atul masa tu. Terharu sangat2!

Fidooott!!Napalah perangai korang lebih kurang sama? Kedudukan bilik fidot pun sama dengan bilik tikot, sebelah kanan bilik atul. Sampai kadang-kadang tertukar bila nak sebut fidot tersebut nama tikot!Sorry ya fidot. Suddently ja apa yang fidot wat mengingatkan atul pada tikot =( Kadang2 rasa nak menangis ja bila teringat kat dia.

Walaupun dah pindah sini tapi atul tak boleh lupa kenangan masa tinggal serumah dengan dia dulu. Kalau jumpa kat kuliah tak boleh rasanya nak tatap muka dia, atul rasa nak menangis ja. Rindu sangat-sangat kat dia. Sekarang dah tak da orang nak men ketuk2 pintu bilik atul dan panggil atul mama tapi yang ada sekarang seorang budak yang sangat 'annoying'yang suka betul menyakat!heh!

Fidot, kalau fidot baca taipan atul ni, atul nak sangat cakap kat fidot terima kasih banyak2!Atul sayang fidot sangat2!(xleh bgtaw depan2!EGO!)Kadang2 terasa hepi ja bila gurau2 dengan fidot. Best kalau cerita dan gaduh dengan fidot dalam ym!Tapi selalu ja kena buli!Mana aci sekali sekali bagi la atul menang =( Fidot memang baik =)

Okeh dah cukup! nanti banjir pula..hehe..Minta maaf jika tersalah kata di mana2 ^_^

Sekian..


Related Posts



4 kritikan:

Masrurah said...

Jangan cedih2 la atul....
buruk benor muke tu..hehe

UkhwAh said...

isk3..
dah memang buruk la kak,
tokleh wat gapo dah..hehe..

p/s: tiap2 pg tgu dpn pintu kot2 posmen
mai hntr 'pesan' dari seberang!ekeke!

AsNiza said...

alaa...nak fidott jugak..minta die sakat akak leh tak...hmm..tgh down gak ni arini..:(

UkhwAh said...

hehe...

kak jom kita reramai minum 7up!
huk3!..

nnt atul smpaikn pesan kat fidot..

huuu..

Salam Ta'aruf

My photo
Kebahagiaan Itu Adalah Sebuah Ketenangan dan Ketenangan Itu Adalah dengan Mengingati Tuhan..

Masa Itu Emas

Ukhwah Fillah

Followers

Hiburan Mendidik Jiwa

Jejak Kembara

 

Hadis Nabi

Doaku untuk-Mu

Bismillah..

Ya ALlah

Jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya pada-Mu
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu

Ya Muhaimin
Jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
Yang hatinya tertaut pada-Mu
Agat tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

Ya Rabbana
Jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripada hati-Mu

Ya Rabbul Izzati
Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang
Yang merindui syahid di jalan-Mu

Ya ALlah
Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
Indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu

Ya ALlah
Jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu

Ya ALlah
Jika Kau halalkan aku merindui kekasih-Mu
Jangan biarkan aku melampaui batas
Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki
Dan rindu abadi hanya kepada-Mu

Aminn..Ya Rabbal 'Alaminn..

Kalam Allah

Copyright © Lakaran Pena Kehidupan | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog