Wednesday, February 4, 2009

:. 3 Hari Sudah Berlalu :.

Wednesday, February 4, 2009 |

Bismillah..

Hari nie genap dah 3 hari aku exam final blok aka final exam utk semester ni.!hitung2 ada 3 hari lagi dan 6 paper lagi harus ditembak!hehe..Hari nie baru lepas paper tok bedah and radiologi..Bedah blh la seket2 tp radiologi memang rasa nak terkeluar segala sereblum n sereberum ni nak ingat balik apa aku dah baca semalam..haha!Adeii demam ni pun xkebah2 lagi..Dugaan betul..Semalam minum air kelapa tapi xsempat habis semua dah basi..dapat minum sikit ja..yang lain bacteria dh amik semua..Tamak!

Setiap hari tidur xmenentu..kadang2 sampai berpeta2 note2 aku..Tah bila masa aku wat pun xtaw la..bangun2 dah siap peta aku!haha!1st day exam dh la lgsung xtidoq!Terkebil2 jg la mata ni duk tgk apo kek yang d tanya tu?Mengantuk!!haha!2nd day tidoq 2 jam..Ha semalam tidoq up sket jd 3 jam!adakah harinie 4jam??nehe2..Usaha mesti diteruskan..Susah2 dulu senang2 kemudiam!Pengorbanan tu kan indah!kan?kan?hee..Xpa hbs exam ceq hibernate sampai puas!!qadha tidoq yang seminggu ni!Sebulan pun xpa!cuti puas2!kui3!!SEMANGAT!

Semalam dah puas kena bebel dengan ayah, mak , alin n nadia sebab tak jaga kesihatan betul2..kan dah sakit..haha!Tapi sayu ja bila dgq mak n ayah duk nasihat..risau sgt la tu anak depa dh bertukaq suara!jeng2!haha!cian mak n ayah mst ssh hati..adeii xsdap pula..apapun terima kasih semua..Bestnya sakit ada org amik berat..Kalau camni nak sakit selalu la..haha!Tapi xmoh la sakit tym exam seksa wow!Tiap2 malam study kena pakai sweater , letak se’bundle’ tisu n keluar masuk bilik dekat 10 kali tok amik air n g toilet!!hee !merungut ke ni?dok haih bersyukur2..saja nak ngadu kat diri sndri..sakit tu kan menghapuskan dosa2 kecil..aminn..

Rindu pula aku kat ILI..sejak exam ni aku jarang dah wat keja2 rutin aku tu..Sian kat depa kena kerja lebih sket..dah la nnt aku cuti sebulan..lama tuh!sianlah kat angpa..sabaq na?hee..Kadang2 curi2 masuk jg..ikut dan la..kalau xdan xdpt la..tu pun sat ja..Alhamdulillah semuanya sgt terurus..angpa memang team work yg sgt mantop!!sayang sgt kat semua!Keep It up frens!May Allah always be with you..aminn..

Nasyidfm pun dah lama ceq xtinjau2..adeii rindunya kat family no 2 tu!Apalah khabar depa kan?rindnya..’Mak guard’ fatin mesti rajin duk jaga webchat!haha!Takpa after exam kita tembak webchat ramai2..rindu2 esp adik2ku yang comei2 cm atin, filzah n hana!Lepas ni blh smbang smpai pg dgn atin cm dulu2!rindunya kat atin!!hee..



Related Posts



2 kritikan:

Anonymous said...

Terharunyaa..
ngehehehe!~
xpeee......
kita nntikan
saat itu...
kekeke....

UkhwAh said...

anok sepedia la tu ?(sambil berlalu tanpa rs bersalah dgn muka sepocen)kui3!!

aa tunggu2..xsbaq nk tembak ym dia ni!hee..

Salam Ta'aruf

My photo
Kebahagiaan Itu Adalah Sebuah Ketenangan dan Ketenangan Itu Adalah dengan Mengingati Tuhan..

Masa Itu Emas

Ukhwah Fillah

Followers

Hiburan Mendidik Jiwa

Jejak Kembara

 

Hadis Nabi

Doaku untuk-Mu

Bismillah..

Ya ALlah

Jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya pada-Mu
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-Mu

Ya Muhaimin
Jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
Yang hatinya tertaut pada-Mu
Agat tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

Ya Rabbana
Jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripada hati-Mu

Ya Rabbul Izzati
Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang
Yang merindui syahid di jalan-Mu

Ya ALlah
Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
Indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu

Ya ALlah
Jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu

Ya ALlah
Jika Kau halalkan aku merindui kekasih-Mu
Jangan biarkan aku melampaui batas
Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki
Dan rindu abadi hanya kepada-Mu

Aminn..Ya Rabbal 'Alaminn..

Kalam Allah

Copyright © Lakaran Pena Kehidupan | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog